HOME | CONTACT | COMANDA ONLINE | PARTENERI | REFERATE | ATESTATE INFORMATICA | DISERTATII| LUCRARI LA COMANDA

teme si Titluri LUCRARI DE LICENTa marketing la comanda, diploma cercetari de marketing / marketingul serviciilor marketing international in turism/turistic bancar

 

 
1
Activatea De Marketing La S.C.Tnt S.A.
2
Activatea Promotionala La S.C.Mobila Alfa S.A. Oradea
3
Adaptarea Strategiilor De Marketing In Functie De Zona Turistica De Provenienta Si Sezon
4
Adaptarea Strategiilor De Marketing In Functie De Zona Turistica De Provenienta Si Sezon
5
Amortizarea Imobilizarilor-Stiu De Caz
6
Analiza   Rentabilitatii In Comertul Cu Amanuntul Şi Posibilitatile Creşterii Ei
7
Analiza Activitatii De Distributie(Logistica Economica) La Nivelul S.C.''Chemo Comert''s.R.L.
8
Analiza Campanie Publicitara   Kraft Iacobs
9
Analiza Datelor De Marketing Utilizand Programul Spss -Studiu De Caz
10
Analiza Diagnostica A Economiei Judetului Braila In Perioada De Tranzitie La Economia De Piata
11
Analiza Fortei De Vanzare La Sc Xx
12
Antimarketing - Combaterea Consumului De Tutun
13
Argumentatie Si Persuasiune In Negocierea Contractelor De Service Auto-Studiu De Caz
14
Aspecte Psihologice In Configurarea Tipologiei Clientelei Bancare
15
Atitudinea Consumatorilor Privind Publicitatea Prin Televiziune
16
Audit De Brand Compakt
17
Branding In International Marketing
18
Calitatea Si Sortimentul De Bere Comercilizat De S.C.Ursus.S.A.Pitesti
19
Calitatea Totala
20
Campania De Promovare A Produselor ''Persil'' Al Companiei Henkel
21
Campania De Relatii Publice ''Impreuna Pentru Un Viitor Verde''
22
Cercetare De Marketing Studiu De Piata Cardul Ca Mijloc De Plata
23
Cercetarea Comportamentului De Cumparare
24
Cercetarea Comportamentului De Cumparare La Grupa De Produse Agroalimentare
25
Cercetarea Comportamentului De Cumparare La Produse Farmaceutice
26
Cercetarea De Marketing-Compania Gfk Romania
27
Cercetarea Dinamicii Si Structurii Ofertei Privind Valorificarea Masei Lemnoase A Lemnului De Picior  Xxx
28
Cercetarea Preferintelor Populatiei Din Localitatea Ploiesti In Privinta Destinatilor Si Servicilor Turistice
29
Cercetarii De Marketing La S.C.Flanco International S.R.L.
30
Cercetarii De Marketing ''Reciclarea Menajului''
31
Cererea Si Oferta Privind Transportul De Calatori La Compania Aeriana ''Tarom''
32
Cererea Si Oferta Privind Transportului De Calatori La Compania Aeriana Tarom
33
Chestionarul Ca Instrument In Cercetarea De Piata La S.C. Gazeta Sporturilor S.A
34
Complexitatea Publicitatii Internationale
35
Comportamentul Consumatorului   International
36
Comportamentul Consumatorului De Reclame Tv-Publicitatea
37
Conducerea Activitatii De Marketing
38
Construirea Unui Barometru De Satisfactie A Opiniei Publice
39
Corportatiile Transnationale
40
Crearea Imaginii De Partid In Marketingul Politic
41
Crearea Unui Catalog Ca Mesaj De Marketing Direct Pe Piata Romaneasca
42
Culoarea In Designul Produselor
43
Cunoasterea Produselor Si Implicarea Consumatorului-Avon
44
Declararea Si Certificarea Calitatii( Pe Exemplu S.C.Aerostar S.A. Bacau)
45
Diagnoticul Strategic Al Firmei Pe Exemplu S.C.Aurora S.A.
46
Distributia Fizica A Produselor S.C.Kubo Ice Cream Company S.R.L.
47
Elaborarea Mixului De Marketing
48
Elaborarea Mixului De Marketing In Turism.Studiu Palace Sinaia
49
Evaluarea Mediului De Marketing Al Unei Tari Straine
50
Folosirea Intrumentelor De Comunicare Din Maketingul Direct In Scopul Cresterii Eficientei Economice La S.C.Timlibris S.A.
51
Franciza
52
Fundamentarea Economica A Activitatii De Promovare  La ''National Bere Holding'' S.A.Iasi
53
Fundamentarea Strategiei De Dezvoltare A Unei Societati Comerciale
54
Fundamentarea Strategiei La Banca Comerciala Romana
55
Ghidul Comercial Al Bucurestiului. Tehnici De Vanzare
56
Imaginea Companiei Si Relatiile Publice
57
Imaginea De Marca-Drumul Spre Success
58
Imaginea Firmei Orange In Romania
59
Imbunatatirea Activitatii De Marketing La S.C.Libri Maris S.A.
60
Impactul Aparitii Internetului Asupra Dezvoltarii Marketingului
61
Implicatii Ale Marketingului In Politicile De Comunicare
62
Implicatiile Stabilirii Preturilor Asupra Gestiunii Economico - Financiare A Agentilor Economici
63
Influenta Comportamentului Consumatorului Asupra Calitatii Produselor/Servicilor
64
Influenta Mediului Cultural Asupra Intentiei De Achizitionare A Serviciilor 3G
65
Influenta Mesajelor Promotionale Asupra Pretului Psihologic
66
Internetul , O Noua Forma De Marketing
67
Internetul Ca Instrument De Marketing  
68
Introducerea Noilor Produse Pe Piata In Domenilor Serviciilor.Studiu De Caz Omniasig Societate De Asigurare-Reasigurare
69
Lansarea Pe Piata. Particularitati Si Strategii Ale Marketingului Unei Intreprinderi Mici Si Mijlocii
70
Lansarea Produsului. Analiza
71
Lansarea Unui Nou Produs(Mt25)
72
Leasingul
73
Locul Activitatii S.C.Fadicom S.R.L. In Cadrul Pietei Preparatelor Din Carne Din Municipiul Bucuresti
74
Logistica De Distributie
75
Marketing - Plan De Afaceri Si Studiu De Piata
76
Marketing Bancar  
77
Marketing Si Managementul Resurselor Umane
78
Marketing Si Profitabilitate-Obiectiv Si Scop In Managementul Bancar
79
Marketing, Studiu De Caz   Alro Slatina 60 Pag
80
Marketingul Bancar Si Perspectivele Sale   In Romania
81
Marketingul Ca Ansamblu De Principii Pentru Adaptarea Productiei La Piata
82
Marketingul Cartofului
83
Marketingul Coca Cola
84
Marketingul Direct
85
Marketingul Expeditiilor Maritime La S.C.Romtrans S.A.
86
Marketingul In Industria Vinului
87
Marketingul In Radio. Studiu De Caz Privind Consumatorii De Radio R Cultural
88
Marketingul La S.C.Sut Carpati S.A.
89
Marketingul Laptelui Si A Produselor Lactate La S.C.Deltalact S.A.Tulcea
90
Marketing-Ul Online
91
Marketingul Patrimoniului Cultural National
92
Marketingul Produselor Avicole
93
Marketingul Produselor Culturale
94
Marketingul Serviciilor La S.C.Tarom S.A. Xxx
95
Marketingul Si Managementul Resurselor Umane
96
Marketingul Specific Accesului Pe Pietele Externe
97
Marketingul Turistic
98
Marketing-Ul, Anasamblu De Principicii
99
Mercendaising
100
Metode De Culegere Si Analiza A Informatiilor In Cercetarile De Marketing
101
Mixul De Marketing Bancar
102
Mixul De Marketing In Sistemul Bancar Din Romania
103
Mixul De Marketing La Asirom
104
Mixul De Marketing La S.C.Fox Com Serv S.A.
105
Mixul Promotional,Instrument De Cucerire A Pietei Pentru Firma Zenith S.A.
106
Oportunitati Oferite De Internet Pentru Activitatea De Marketing A Intreprinderilor Mici Si Mijlocii
107
Organizarea Activitatii De Marketing La S.C.Brainconf S.A. Braila
108
Organizarea Activitatii De Marketing La S.C.Energoconstructia S.A.
109
Organizarea Postei
110
Perceptia Consumatorilor Privind Spoturile Tv Ale Campaniei Promotionale Elite-''Pregateste-Te Sa Fii Bogat''
111
Piata Si Mixul De Marketing La S.C.Rauch Romania S.R.L.
112
Plan De Afaceri Pentru Dezvoltarea Unei Societatii Comerciale(S.C.Atic S.R.L.)
113
Plan De Marketing
114
Plan De Marketing S.C.Coca-Cola Fanta
115
Politica De Comunicare La Fc.Dinamo Bucuresti In Sezonul Competitional 2003-2004
116
Politica De Distributie A Produselor Libri Maris
117
Politica De Marketing Anticorosiv S.A.
118
Politica De Motivare A Personalului La S.C.Antibiotice S.A.
119
Politica De Pret La S.C.Cisam S.A.
120
Politica De Promovare A Hotelului Hotelului Delta
121
Politica De Promovare A Produselor Turistice Al S.C.Turism Felix S.A.
122
Politica De Promovare-Parte Integranta A Mixului La S.C.Asirom S.A.   
123
Politica Si Strategiile De Promovare S.C.Romtrans S.A.
124
Pozitionarea Firmei Mobilrom Pe Piata Telefoniei Mobile In Romania-Studiu Privind Lansarea Produsului Alo Gsm
125
Programele Promotionale
126
Proiect De Organizare Activitatii De Marketing La Societatea Comerciala Compania De Transport Aeriene Romania
127
Proiect Marketing Skoda
128
Promovarea Expeditiilor Si Transporturillor Fluviale De Marfuri In Trafic Intern La S.C.A.E.P ''Giurgiu Port'' S.A.
129
Promovarea Pastelor Fainoase In Cadrul Societatii Romanian Flour Mills Loulus S.A
130
Promovarea Produselor   În Cadrul Firmei
131
Promovarea Serviciilor Bancare In Romania
132
Promovarea Serviciilor La S.C.Romtrans S.A.
133
Promovarea Vanzarilor
134
Promovarea Vanzarilor La S.C.Comet S.A
135
Promovarea Vanzarilor La S.C.Ductil Steel S.A.Buzau
136
Promovarea Vanzarilor La S.C.Flans-Plant S.R.L.
137
Publicitate_Comunicare
138
Publicitatea - Mijloc De Comunicare
139
Publicitatea Componenta A Politicii De Promovare
140
Publicitatea -Comunicare
141
Publicitatea -Mijloc De Comunicare
142
Publicitatea-Mijloc De Comunicare
143
Reclama Si Promovarea Vanzarilor La Flamingo S.A
144
Regia Iluminarii In Designul De Produs
145
Repozitionarea Bitdefender
146
Rolul  Cercetarii De Marketing In Fundamentarea Politicii De Produse La Bcr
147
Rolul  Publicitatii In Agroturism
148
Rolul Grupurilor De Apartenenta In Luarea Deciziei De Cumparare
149
Servicii De Alimentatie Publica
150
Sistemul Informational De Marketing
151
Site-Urile Web Suport Pentru Marketing Educational
152
Strategia Comunicarii In Afacerile Internationale(Lucrare Primita Prin Colaborare-Pret 200RON)
153
Strategia De Export Audiovizual
154
Strategia De Promovare A Produselor Pe Piata Internationala. Studiu La Sc
155
Strategii De Desfacere A Produselor+ Parte Aplicativa
156
Strategii De Distributie A Produselor De Folosinta Indelungata  
157
Strategii De Export Audiovizual  
158
Strategii De Marketing In Mediul Concurential
159
Strategii De Marketing In Turism       Xxx
160
Strategii De Patrundere Pe Pietele Internationale  Xxxx
161
Strategii De Piata Ale Intreprinderii  
162
Strategii De Pret-Studiu De Caz Pretul Produselor Microsoft Windows Si Internet Explorer
163
Strategii De Privind Promovarea Produselor Firmelor Cu Exemplificare La S.C.Bega-Pam S.A. Timisoara
164
Strategii De Sporire A Volumului Vanzarilor
165
Strategii Si Politici De Marketing In Cadrul Unei Agentii De Turim.+Parte Aplicativa
166
Strategii Si Politici De Marketing La Agentia De Turism
167
Strategii Si Politicii De Marketing In Cadrul Agentiei ''Marshal Turism''
168
Studiu De Audit In Marketing- Pe Exemplu Auditul La S.C.Antibiotice S.A. Iasi
169
Studiu De Fezabilitate Si Importanta Sa In Crearea Intreprinderilor Mici Si Mijloci
170
Studiu De Marketing Al Produselor Cottura La Zappas Industries Romania
171
Studiu Imaginii Autoturismului Dacia Nova
172
Studiu Imaginii Marcii Coca-Cola In Randul Consumatorilor Bucuresti
173
Studiu Imaginii Produselor De Barbarit Gillette In Randul Consumatorilor Din Municipiul Bucuresti
174
Studiu Privind Activitatea De Marketing Din Cadrul S.C.Electrica .S.A.Sucursala De Distributie Si Furnizare A Energiei Electrice Deva
175
Studiu Privind Activitatea De Marketing La S.C.Ioansilva Com S.R.L.
176
Studiu Privind Activitatea De Marketing La S.C.Phoenix S.A. Buzias
177
Studiu Privind Calitatea Servicilor Bancare La Banc Post
178
Studiu Privind Promovarea Produselor Pe Pietele Externe
179
Studiu Privind Rolul Marcii Si Al Pretului De Vanzare Asupra Comportamentului De Cumparare Si De Consum
180
Studiu Privind Strategia De Marketing La O Societate Comerciala  Xxx
181
Studiul Imaginii Ciocolata Romana-Romanita
182
Studiul Pietei Si Al Comportamentului Consumatorului Ca Elemente Principale In Marketingul Intreprinderii
183
Tactica Si Strategie In Domeniul Consultantei Pe Proiecte De Finantare
184
Tactici De Promovare A Vanzarilor La S.C Ductil Steel S.A.
185
Tactici Si Stratageme In Negocierea Internationala
186
Targuri Si Expozitii Internationale
187
Tehnici De Promovare La S.C. Hehn S.Lr.
188
Tehnici Promotionale In Cadrul Agentiei De Turism ''Sind Tour Minerva ''
189
Telefonia Mobila Pe Piata Telecomunicatiilor Din Romania
190
The Concept Of Branding
191
Variabile De Marketing Ce Influenteaza Succesul Intreprinzatorilor In Comert Cu Referire La Sc Super Copou Srl Iasi
192
Calitatea Totala A Serviciilor Portuare
193
Cercetarea Preferintelor Consumatorilor In Achizitia De Produse Si Servicii Turistice
194
Comportamentul Consumatorului
195
Conducerea   Activitatii   De Marketing
196
Studiul   De   Fezabilitate Si Importanta   Sa   In Crearea   Intreprinderilor   Mici   Si   Mijlocii
197
Studiul Merceologic Al Mobilei Stil
198
Studiul Pe Piata Bucuresteana De Produse Cosmetice Realizat Pe Baza Unui Sondaj Statistic
199
Tactici Si Strategii In Negocierea Internationala
200
Comercializarea Produselor Utilizate In Grafica Si Publicitate
201
“Publicitate”,Prin Prisma Comunicarii De Marketing
202
Publicitatea, Mesajul
203
Designing The Product Strategy Of Sc.Bunge.Srl
204
Politici De Marketing In Domeniul Serviciilor Hoteliere
Copyright © 2009 - 2010 reall-intel Toate drepturile rezervate.
 
teme si titluri cercetari de marketing lucrari de licenta marketingul serviciilor la comanda lucrare licenta marketing direct lucrare marketing international, in turism/turistic model si exemplu lucrare de disertatie marketing bancar lucrari de licenta mixul de marketing lucrare de licenta analiza mixului de marketing, cercetare de marketing, strategii de marketing licenta marketing politic/ ase licenta politici si strategii de marketing licenta strategii de promovare diploma analiza strategica a mediului concurential