HOME | CONTACT | COMANDA ONLINE | PARTENERI | REFERATE | ATESTATE INFORMATICA | DISERTATII| LUCRARI LA COMANDA

Lucrare de licenta /grad STRATeGII INTERACTIVE DE PREDARE-INVATARE A MATEMATICII IN INVATAMANTUL PRIMAR

LUCRARE PEDAGOGIE /disertatie/diploma

 

 

lucrare-licenta-grad-STRATEGII INTERACTIVE DE PREDARE-INVATARE A MATEMATICII IN INVATAMANTUL PRIMAR

 

CUPRINS

INTRODUCERE
CAPITOLUL I
ASPECTE  PSIHOPEDAGOGICE ÎN  APLICAREA  STRATEGIILOR  INTERACTIVE DE PREDARE-ÎNVĂŢARE  A  MATEMATICII  ÎN  ÎNVĂŢĂMÂNTUL  PRIMAR
1.1.Elemente de psihologie a dezvoltării  şcolarului mic
1.1.1.        Procese cognitiv-senzoriale (senzaţii, percepţii, reprezentări)
1.1.2.        Procese cognitiv-superioare (gândirea, limbajul, memoria, imaginaţia)
1.1.3.        Procese reglatorii (afectivitatea, voinţa, motivaţia,atenţia)
1.1.4.        Dezvoltarea personalităţii (temperament, aptitudini, caracter, dezvoltare socială)
1.2.Strategii interactive de predare  a matematicii în învăţământul primar
1.2.1.   Definirea conceptelor: metodă, procedeu , strategie
1.2.2.   Strategii didactice tradiţionale
1.2.3.   Strategii didactice (inter)active
CAPITOLUL II
FORMAREA  CONCEPTULUI  DE  NUMĂR NATURAL
2.1. Elemente de logică
2.2 Mulţimi. Operaţii cu mulţimi. Proprietăţi.
2.3. Numere naturale. Operaţii cu numere naturale.
2.3.1 Abordarea conceptului de număr natural în  ciclul primar
2.3.2 Modalităţi de abordare a numeraţiei în ciclul primar
2.3.3 Operaţiile de adunare şi scădere .
2.3.4 Operaţiile de înmulţire şi împărţire în mulţimea numerelor naturale
2.4. Probleme. Metode de rezolvare.
2.5. Aspecte mtodice ale folosirii strategiilor(inter)active în predarea-învăţarea matematicii în învăţământul primar (exemple pe clase)
2.5.1 Metoda mozaic & cvintetul
2.5.2 Turul galeriei & tehnica ciorchinelui
CAPITOLUL III
METODOLOGIA  CERCETĂRII
3.1 Scopul, ipoteza şi obiectivele cercetării
3.2. Eşantionarea subiecţilor şi locul desfăşurării cercetării
3.3. Metode de cercetare (observaţia, experimental pedagogic, convorbirea, testul)
3.4. Metode și tehnici de evaluare a rezultatelor școlare la matematică
3.5 Etapele desfăşurării cercetării
CAPITOLUL IV
ANALIZA,  PRELUCRAREA  ŞI  INTERPRETAREA
REZULTATELOR  OBŢINUTE
4.1.Analiza, prelucrarea şi interpretarea datelor evaluării iniţiale.
4.2 Analiza, prelucrarea şi interpretarea datelor evaluării formativ-ameliorative
4.3.Analiza, prelucrarea şi interpretarea datelor evaluării formative.
4.4.Analiza, prelucrarea şi interpretarea datelor evaluării finale
4.5 Analiza comparativă a rezultatelor între testul iniţial şi cel final.
4.6.Concluziile cercetării experimentale
CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE
ANEXE

Copyright 2009 - 2010 reall-intel Toate drepturile rezervate.
 

lucrare de licenta magazin virtual/ realizata in php si mysql/ pagina web/site web/aplicatie web design/disertatie magazine virtuale de comert electronic